Όλοι οι χρήστες μέσα από το Σύστημα Υποστήριξης, μπορούν να:
Αναζητήσουν βοήθεια σε όλα τα άρθρα της Γνωσιακής Βάσης χρησιμοποιώντας την Αναζήτηση
Έχουν πρόσβαση στα άρθρα της Γνωσιακής Βάσης, διαχωρισμένα σε ενότητες
Υποβάλουν αίτημα για βοήθεια, συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους και περιγράφοντας τη βοήθεια που χρειάζονται, κάνοντας χρήση και των πεδίων κατηγοριοποίησης στη φόρμα της Υποβολής Αιτήματος
Λαμβάνουν ενημέρωση για την εξέλιξη του Αιτήματός τους, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δήλωσαν κατά την Υποβολή Αιτήματος
Οι εγγεγραμμένοι χρήστες του ΑΠΚΥ (φοιτητές/φοιτήτριες, προσωπικό), μπορούν επιπρόσθετα να:
Έχουν πρόσβαση σε άρθρα της Γνωσιακής Βάσης, τα οποία αφορούν μόνο στους εγγεγραμμένους χρήστες του ΑΠΚΥ
Βλέπουν όλα τα αιτήματά τους που υπέβαλαν μέσα από το Σύστημα Υποστήριξης
Εναλλακτικά, οι χρήστες μπορούν να πλοηγηθούν στις βασικές ενότητες της Γνωσιακής Βάσης, εντοπίζοντας το θέμα/ερώτημα που τους/τις ενδιαφέρει.
Στην περίπτωση που δεν λάβουν βοήθεια μέσα από τη Γνωσιακή Βάση, μπορούν να στείλουν αίτημα υποστήριξης μέσω της φόρμας «Υποβολή Αιτήματος».
Συμπληρώνοντας το Θέμα του αιτήματος, το σύστημα παρουσιάζει δεξιά στη λίστα με τα Σχετικά Άρθρα, άρθρα που περιέχουν αυτές τις λέξεις. Στόχος είναι να σας προσφέρει την πληροφορία που χρειάζεστε χωρίς να χρειαστεί να προχωρήσετε σε υποβολή αιτήματος.
Τέλος, πατώντας το κουμπί «Υποβολή», το αίτημα καταχωρείται στο σύστημα και ανατίθεται στον αρμόδιο λειτουργό για υποστήριξη. Ταυτόχρονα ενημερώνεστε μέσω email για την πορεία του αιτήματος.
Τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας μπορούν να συνδέονται στο σύστημα με το πανεπιστημιακό τους λογαριασμό επιλέγοντας «Σύνδεση» από το μενού. Με τον τρόπο αυτό θα λαμβάνουν υλικό από τη Γνωσιακή Βάση που αφορά αποκλειστικά τους εγγεγραμμένους χρήστες.
Επιπρόσθετα, έχουν πρόσβαση στο προσωπικό τους Προφίλ.
Eπιλέγοντας «Τα αιτήματά μου» μπορούν να παρακολουθήσουν όλα τα αιτήματα που έχουν υποβάλει στο Σύστημα Υποστήριξης.